Penze a zajištění na stáří

odborná konference pro finanční poradce

dní
hodin
minut
sekund

Marketing

Vaše brána do on-line světa!

Nové akvizice nebo remarketing připravené Vám na klíč

Market-in

služba segmentovaného e-mail marketingu

Odesílání e-mailových marketingových kampaní, které přinášejí bezkonkurenční výsledky

Aby však e-mailová kampaň uspěla, potřebujete víc než jen poskytovatele e-mailových služeb nebo dokonce responzivní e-mailové šablony. A právě zde přichází na řadu naše služba MARKETiN jejíž emailové kampaně vám pomohou získat pozornost vašich potenciálních zákazníků pomocí cílených automatizovaných emailových scénářů. 

Navíc díky propojení CRM Raynet na aplikaci SmartEmailing kdykoli kliknete na jméno kontaktu, zobrazí se nejen jeho kontaktní informace a historie, ale také e-mailová komunikace: které e-maily tento příjemce obdržel, zda e-mail otevřel, pokud ano, kdy a další informace. To vám umožní posoudit jejich zájem a přizpůsobit nabídku jejich potřebám.

Využití dat CRM k dokonalé strategii e-mailového marketingu

Pokud máte pocit, že vám chybí přehled nebo zprávy o zapojení marketingových potenciálních zákazníků pro váš obchodní tým, ztrácíte příliš mnoho času přesouváním marketingových dat mezi platformami, utrácíte příliš mnoho peněz za specializovaný nástroj naše služba MARKETiN vše za vás pokryje! 

CRM Raynet a námi vyvinuté e-mailové marketingové kampaně kombinují prodejní nástroj založený na akcích s výkonnými funkcemi e-mailového marketingu a spojují marketing a prodej pod jednou střechou. Získáte lepší přehled o svém cyklu příjmů a funkce pro práci na společných cílech, které zvýší váš hospodářský výsledek. 

E-mail a segmentace trhu

Oslovte správný kontakt správným sdělením 

Vaši e-mailoví odběratelé pravděpodobně pocházejí z různých demografických skupin, nacházejí se v různých fázích nákupního cyklu a mají různé pracovní postupy a potřeby. Proč byste jim tedy měli všem posílat stejné marketingové kampaně? 

Čím méně své e-maily personalizujete, tím větší je pravděpodobnost, že skončí přesně tam, kde je nechcete: v koši! 

Pomocí našich automatizačních scénářů pro segmentaci e-mailů v aplikaci SmartEmailing vytváříme seznamy příjemců na základě údajů o kampaních a interakcích a tím dokážeme posílat cílené e-maily, abyste měli jistotu, že správná zpráva bude doručena správným lidem. 

Na co byste se měli zaměřit u řešení pro segmentový e-mailový marketing:

Co MARKETiN v rámci řešení pro segmentový e-mailový marketingu nabízí

Jak při implementaci služby MARKETiN postupujme :

1. Analýza potřeb: v průběhu 4 týdnů se zaměříme na hlavní firemní proces/služku, který/á zajištuje 80% procent příjmů společnosti. Identifikujeme úzká místa procesu/služby 
2. Návrh řešení: na základě analýzy potřeb navrhneme strategii segmentovaného e-mailového marketingu, Doporučíme vám KPI včetně jejich hodnot a vypracujeme Akční plán realizace.
3. Realizace a optimalizace automatizovaných scénářů: po vzájemném odsouhlasení akčního plánu zajistíme:

Fáze 1: Onboarding

Fáze 2: Tvorba a nastavení automatizovaných (AU) scénářů pro segmentační e-mail

Fáze 3: Optimalizace výkonnosti AU scénářů

Co získáváte?

CRM

Zvyšte produktivitu svého týmu až o 30 %

Obchodní příležitosti

Pomůžeme Vám je najít a pracovat s nimi

Workflow obchodu

V jaké fázi je daný obchod a jaké úkoly Vás čekají

Servisní kroky

Jak dělat servis u klienta efektivně a účinně

Marketing

Díky personalizovaným kampaním si vytvoříte silnější a loajálnější zákaznickou základnu.

Řízení firmy

Veškeré analýzy a reporty na jedno kliknutí

Zaujalo vás to?

KONTAKTUJTE NÁS

Trefoil Services, s.r.o.

Sídlo a kanceláře